Navodilo za sporočanje stanja plinomera
Stanje plinomera lahko sporočate zadnjih 5 koledarskih dni v mesecu. Števčna stanja preko portala Moj račun, odzivnika in SMS sporočila sprejemamo tudi ob dela prostih dnevih. Tistih stanj, ki so poslana po elektronski pošti ali faksu, ne upoštevamo.
V primeru, da števčno stanje ni pridobljeno na zadnji dan v mesecu, bomo skladno z določili nove metodologije ocenili porabo od datuma odčitka do zadnjega dne v mesecu. Več o tem lahko preberete na: http://www.plinovodi.si/za-uporabnike/pripravljavec-prognoz/.
Ključna podatka za sporočanje stanje plinomera sta številka odjemnega mesta in stanje plinomera.
Številka odjemnega mesta je izpisana na računu.
Stanje plinomera odčitate na številčnici vašega plinomera.
Odčitajte le števčno stanje plinomera v kubičnih metrih (m3) à številke v rumenem okvirju na prikazani sliki.
Načini sporočanja stanja plinomera:
1. Preko spletnega portala na spletni strani Moj račun:
Spletna aplikacija omogoča mesečno sporočanje stanja plinomera, ki pa ne more biti nižje od predhodnjega. Za aktivacijo je potrebna aktivacijska koda, ki je razvidna na računu, prijava na portal je mogoča samo z uporabniškim imenom in geslom. Navodila za sporočanje preko portala »Moj račun« si lahko pogledate na https://mojracun.energetika-lj.si/static/navodila_za_uporabo_portala_moj_racun.pdf.
2. Na brezplačno telefonsko številko 080 2882:
- Izbira 1à preko odzivnika (24 ur/dan),
- Izbira 3 à preko referenta (vsak delavnik med 8. in 15. uro).
3. Preko SMS sporočila na številko 041 782 882:
Sporočilo mora biti sestavljeno iz 6-mestne št. ali 11-mestne št. odjemnega mesta, presledka in stanja plinomera (odčitka) brez decimalnega mesta.
Cena poslanega SMS sporočila vam bo zaračunana po veljavnem ceniku ponudnika vaših mobilnih storitev.
Navodila za sporočanje preko SMS-a:
Pošljete SMS* na št. 041 78 28 82; sporočilo mora biti sestavljeno iz 11-mestne št. odjemnega mesta, presledek in stanja plinomera (odčitka) brez decimalnega mesta (npr. 123456 3333 ali 01501234562 3333).